Polska Telefonia Stacjonarna ukarana przez UOKiK

Polska Telefonia Stacjonarna_1

Pod koniec stycznia 2015 roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta nałożył karę finansową na Polską Telefonię Stacjonarną. Wrocławska spółka za stosowanie praktyk wprowadzających konsumenta w błąd będzie musiała zapłacić karę ponad 350 tysięcy złotych. Ponadto UOKiK zobligował zaniechanie zakazanych przez prawo praktyk. Polska Telefonia Stacjonarna proponowała klientom przedłużenie umowy z obecnym operatorem na lepszych warunkach, choć w rzeczywistości umowa umożliwiała związanie się z nową firmą telekomunikacyjną. Działania Polskiej Telefonii Stacjonarnej poskutkowały ponad 700 skargami, które wpłynęły do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

Polska Telefonia Stacjonarna_2

Umowy na usługi telefonii stacjonarnej z Polską Telefonią Stacjonarną zawierane były dzięki kurierom, którzy dostarczali dokumenty do domu klienta. PTS skutecznie uniemożliwiała także zrezygnowanie z umowy. Okazuje się, że Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu przygotowuje kolejny pozew przeciwko Polskiej Telefonii Stacjonarnej.

Comments are closed.